CCGP em Sines

Loading Map....

Data
25/07/2017 _ 18:00 h

Lugar
Sines

Prezo: de balde

Categoría


O proxecto Cantos de Cego da Galiza e Portugal do ferrolán Ariel Ninas e o beirense César Prata actuarán no Festival de Músicas do Mundo FMM de Sines, o palco ibérico máis importante do ano para este tipo de músicas. Serán dous concertos os vindeiros 24 e 25 de xullo no Pátio das Artes de Sines.

Este festival acolle bandas de todo o mundo, de renome internacional coma Waldemar Bastos, João Afonso, Cristina Branco, Richard Bona, Lura, Oumou Sangare, Tiken Yha Fakoli aliás dos galegos Sumrrá e Mercedes Peón.


Nos dois lados do rio Minho, desde pelo menos a Idade Média, muitos cegos ganhavam a vida a cantar em feiras, romarias, mercados e ruas principais das grandes cidades. Os temas eram os que povo queria ouvir: crimes, enganos amorosos, vidas de santos, feitos históricos. Foi este património, e a vontade de revisitá-lo, que uniu César Prata, cantor e multi-instrumentista português, e Ariel Ninas, sanfonista e folclorista galego. As canções portuguesas chegaram a César Prata pela voz de cantores ainda vivos. As canções galegas resultaram de pesquisa no cancioneiro. Talvez pela maior proteção social dos cegos em Espanha, já não há cegos a cantar nas ruas da Galiza.

Ariel Ninas: harmónica, percussões, sanfona, voz

César Prata: adufe, flauta, guitalele, guitarra, harmónio, viola braguesa, voz

About Folque

aCentral Folque, Centro Galego de Música Popular. Galiza, Europe
Bookmark the permalink.

Comments are closed