Concerto ZdZ’15

Data
03/04/2015 _ 20:30 h

Lugar
Auditorio de Rianxo

Prezo: 5 €

Categoría


Tobie_tenor_smConcerto especial da Zona da Zanfona XI coa solista Tobie Miller, virtuosa do instrumento e un dos valores máis recoñecidos do panorama actual. Presenta para este concerto o seu programa “Journeys”

 Tobie Miller, zanfona tenor

A viaxe como pasaxe na vida, buscando e atopando sitios e persoas. O músico como viaxeiro espiritual. Móvese co corpo coa cultura e coa alma. E o ouvinte, convidado para seguir esa viaxe, é guiado polos seus ouvidos e emocións.

Este programa en formación solista leva ao ouvinte nunha viaxe pola música recollida nas viaxes e experiencias, música inspirada nos encontros do músico ao redor dos mundo. O repertorio son composicións orixinais e improvisacións e adaptacións sobre temas da tradición relixiosa doutras culturas (repertorio antiguo e das culturas
árabes). O concerto está ligado con fragmentos compostos por J.S.Bach transcritos para zanfona pola propia Tobie, primeira intérprete do mundo en atreverse coas obras para solistas de violín e cello.

Tobie é unha intérprete única, por ser unha das poucas mulleres en tocar ao primeiro nivel a zanfona e por ser unha das poucas especialistas en repertorio clásico para a zanfona (de grande produción compositiva no século XVIII). Virtuosa a nivel técnico e coñecedora da linguaxe da música antiga e todo o repertorio para zanfona barroca.  Actúa en varias formacións ao respecto, incluíndo o duo co zanfonista austríaco, Matthias Loibner, así como con directores ben coñecidos como Jordi Savall, Christophe Moeda, e Wieland Kuijken. Mentres mantendo un ocupado actuando carreira, ela tamén teaches regularmente nos talleres e os festivais que inclúen CAMMAC (desde 2003), o Over the water Festival en Seattle (desde 2005), Les Journées de La Flûte à Bec (2006), e no Schola Cantorum Basiliensis (2008).


 

Vídeo da Partita No. 3, Mi maior, J.S.Bach

About Folque

aCentral Folque, Centro Galego de Música Popular. Galiza, Europe
Bookmark the permalink.

Comments are closed