Curso de tarrañolas

Data
04/03/2023 _ 10:30 h

Lugar
CSC A Trisca

Prezo: 10 €

Categoría


Trancanholas, tarranholas, tarrenhas, trécolas, castanholas de osso, paus, tejoletas, bones, khartal, etc… moitos son os nomes para un dos instrumentos idiofones máis básicos e primitivos mais para os que é preciso unha técnica moi evoluída e singular e que acompañou cantos e festas dos nosos antergos.

Ofrecemos agora un curso para persoas iniciadas co mestre e virtuoso portugués Tiago Manuel Soares. Esta oficina partirá dos toques básicos de diferentes ritmos até as complexidades de tocar a dúas mans, hemiolias, polirritmos, técnicas estendidas, etc. Ao final do curso as persoas asistentes levarán moito material de estudo para continuar a práctica nos vindeiros meses.

Detalles:

  • Lugar: Centro Sociocultural da Trisca. Santiago de Compostela
  • Data: sábado 4 de marzo 2023
  • Horario: 10.30 a 13.30 horas. 3 horas totais
  • Prezo: 10 €
  • Prazas limitadas
  • Nivel: medio e avanzado; persoas xa iniciadas no instrumento.
  • Inscripción: enche o formulario de embaixo; recibirás un correo (non automático, non inmediato) coas instrucións de matrícula
  • + info: matricula@folque.com

Sobre o curso. Contidos:

  • Aquecimento com trancanholas e powerball;
  • Desenvolvimento técnico/lexical, para ambas as mãos, a trabalhar de forma
  • independente: singles, duplas, rotação ternária, paradiddle, rotação ternária seguida de single e flams;
  • Exercícios de coordenação entre mão esquerda e direita, em uníssono e intercalado, de toda a componente técnica estudada no ponto anterior;
  • Aplicação do material estudado em duas peças musicais: ‘Gota da Meadela’ música tradicional com arranjo de Tiago Manuel Soares e ‘Trancanhola Crocadélica’ música do grupo Retimbrar
  • Todo o trabalho realizado em oficina será posteriormente enviado, a todos os participantes, por vídeo e partitura.

Sobre o formador: Tiago Manuel Soares

Tiago Manuel Soares nasceu no Porto em 1989. Fez o curso de interpretação pela Academia Contemporânea do Espetáculo, terminando em 2007. Em 2019 finalizou a licenciatura em percussão clássica, na Universidade do Minho, com Nuno Aroso.

Realizou diversas masterclasses com grandes nomes do panorama internacional tais como Trilok Gurtu, Yshai Afterman, Pandit Kishore Banerjee, Filippo Latanzi, Mark Braafhart entre outros. A sua principal motivação musical reside nos ritmos e nos instrumentos portugueses. Fascinado por essa riqueza patrimonial, dá igual importância ora ao vasto legado que nos foi deixado assim como à construção de novas abordagens, onde o estudo na vertente erudita e o conhecimento de diferentes culturas do mundo ajudou-o a abrir novos horizontes e possibilidades. Resultado dessa simbiose entre diferentes universos, estreou, em recital, quatro peças inspiradas no cancioneiro português.

Como formador, leciona na escola Cardo-Amarelo (escola de música tradicional).

Atualmente está a fazer a direção musical da peça de teatro “Lear” – uma co-produção entre o Teatro do Bolhão/Didascália/D.Maria II.
Participa em diversos projetos artísticos a convite do Projeto Cardo.
Encontra-se a criar um projeto propondo a mescla entre a música e dança portuguesa com a cultura do estado do Rajastão/Índia (com o grupo Dhoad).
Como músico freelancer faz parte dos projetos Cardo-Roxo, Maria Monda e Mário Lúcio e os Kriols.

Até ao momento conta com 28 álbuns editados e destaca a sua participação nos grupos/artistas Mário Lúcio e os Kriols, Viola Popular, Manuel Maio, Ensemble Portingaloise, Gisela João, Maria Monda, Retimbrar, Projeto Cardo, Pé na Terra, Toque de Caixa, Gambuzinos, Senza, Orquestra da Universidade do Minho e Orquestra Sem Fronteiras.

Para mais informação aceda ao sítio pessoal, www.tiagomanuelsoares.com

Formulario de inscrición:

Recibirás un correo persoal (non automático, non inmediato) coa confirmación; debes mirar na pasta do “spam” se non chegase ao cartafol principal do teu correo electrónico.

Os dados enviados serán tratados confidencialmente segundo as normas da Lei Orgánica 3/2018 do 5 de decembro sobre a Protección de Dados Persoais e garantía dos dereitos dixitais.



Este curso está organizado por aCentral Folque e conta co apoio do Concello de Santiago e a Deputación da Coruña


About Folque

aCentral Folque, Centro Galego de Música Popular. Galiza, Europe
Bookmark the permalink.

Comments are closed