Continúan os concertos No Campo de Fóra co virtuoso brasileiro da viola caipira Ivan Vilela co recital ‘Solo‘. Terá lugar no CSC da Trisca (Corredoira das Fraguas 92) en Santiago de Compostela ás 20 horas o vindeiro venres 10 de maio. Se as condicións climáticas o permiten, o concerto será na terraza do Centro Sociocultural; senón será no terceiro andar.
Sobre o programa:
Ivan Vilela – Solo é um espetáculo com a viola brasileira instrumental como centro. Instrumento de origem portuguesa que foi expandida no Brasil em suas formas de uso e de construção. Utilizando uma técnica autoral, fixada em seu álbum Dez Cordas (2006), Ivan toca a viola não como se ela tivesse cinco pares de cordas, mas sim dez cordas independentes, ampliando assim o espectro harmônico e melódico, trazendo ao instrumento um caráter orquestral. Seu repertório trafega por composições autorais e arranjos diversos sobre temas do cancioneiro brasileiro e universal. Ivan tem 20 discos gravados, diversas indicações e prêmios. Com sua viola se apresenta, desde 1996, na Alemanha, Argentina, Áustria, Bélgica, Espanha, EUA, França, Inglaterra, Itália e Portugal com concertos e conferências. É professor da Escola de Comunicações e Artes da Universidade de São Paulo (ECA-USP), Brasil. Ivan Vilela dá à viola um caráter universal na medida em que cria uma abordagem de rigor erudito preservando seu caráter popular e idiomático.
Sobre Ivan Vilela: Minas Gerais, 1962, é un compositor, arranxista, pesquisador, profesor e violeiro brasileiro. Entre traballos solos e colectivos ten máis de 18 álbums lanzados dos cales se destacan os instrumentais Paisagens, Dez Cordas e Do Corpo a Raiz, que levaron a viola brasileira a un novo horizonte de composición e execución. Desde 1996 é reclamado con asiduidade por festivais europeos de Alemaña, Francia, Portugal, Italia, Inglaterra ou España. Foi recoñecido con importantes galardóns musicais como o Premio da Música Brasileira 2011, o Premio IBAC de Cultura Brasileira 2009, o Premio Rival BR de Música Popular Brasileira 2005, a Medalla Carlos Gomes 2002 ou o Premio Sharp Revelação Instrumental en 1999 polo seu CD Paisagens. Mestre en composición musical pola Unicamp e doutor en Psicoloxía Social é actualmente profesor de viola na Universidade de São Paulo.
Este concerto está feito en colaboración coa Concellaría de Capital Cultural e a Rede de Centros Socioculturais do Concello de Santiago de Compostela.